Katowice, 1.01.2024r.
- Zameldowanie w Hostelu odbywa się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy bądź legitymacji ze zdjęciem. Bez okazania ważnego dokumentu personel może odmówić zameldowania gościa. Wymagany jest dokument tożsamości od wszystkich osób nocujących. W przypadku wpłaconego zadatku i braku dowodu tożsamości, zadatek przepada.
- Personel może odmówić noclegu bez podania przyczyny, a w szczególności klientom pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych oraz agresywnym. Klienci bez dowodu tożsamości nie mają możliwości przebywać w obiekcie. Bez wskazania aktywnego numeru telefonu do kontaktu hostel również ma prawo odmówić noclegu.
- Zameldowanie gościa następuje po godzinie 14:00 (zameldowanie przed godziną 14:00 jest możliwe tylko w przypadku, gdy miejsce noclegowe nie było wcześniej zajęte).
- Płatności za cały nocleg dokonuje się w momencie zameldowania gościa. W przypadku braku środków pieniężnych w złotówkach w momencie nocnego zameldowania, gość może pozostawić w depozycie środki pieniężne w innej walucie odpowiadające kwocie za nocleg, pod warunkiem, że rano wymieni pieniądze w kantorze i opłaci prawidłowo nocleg.
- Za wykupiony nocleg nie są zwracane pieniądze. Modyfikacja rezerwacji poniżej 7 dni do przyjazdu jest płatna, nie można wówczas przenieść zadatku na inny termin.
- W przypadku skrócenia pobytu w Hostelu, zwrot pieniędzy za niewykorzystane noce nie jest możliwy.
- Za opłacony nocleg istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, bądź poniżej 450 zł paragonu z NIPem. Potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić niezwłocznie przy opłacaniu noclegu, nie ma bowiem możliwości późniejszego wystawienia faktury na podstawie paragonu (paragonu bez wpisanego numeru NIP). Termin wystawienia faktury zgodny jest z obowiązującymi w chwili sprzedaży przepisami prawa w tym zakresie.
- Za klucz do pokoju należy uiścić kaucję/depozyt w gotówce. Kaucja za klucz do pokoju wynosi 20 zł (zwrot kaucji dokonuje się na podstawie zwrotu kluczy). W przypadku zgubienia klucza do pokoju oraz chipa ułatwiającego wejście do Hostelu depozyt przepada.
- Doba hostelowa trwa do godziny 12:00 następnego dnia. Do tego czasu należy opuścić miejsce noclegowe. W przypadku nie wymeldowania się klienta do godziny 12:00 jest on zobowiązany do uiszczenia opłaty za kolejny rozpoczęty nocleg. Jednakże nocleg w Hostelu jest możliwy tylko wówczas, jeśli ten pokój nie był wcześniej zarezerwowany. W przypadku braku kontaktu z gościem personel Hostelu ma prawo wejść do pokoju w celu posprzątania pomieszczenia, a przedmioty znajdujące się w pokoju mogą zostać zutylizowane.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym planuje się przedłużenie celem ustalenia warunków dalszego pobytu. Jednak ze względu na obłożenie gość nie ma gwarancji pozostania w tym samym pokoju. Opłacenie jednej nocy, nie daje gwarancji rezerwacji miejsca na kolejne nieopłacone noce.
- W Hostelu nie ma ograniczenia czasowego wyjścia czy też powrotu gości do Hostelu, jednak obowiązują zasady ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00.
- 12. Wszystkie pokoje na terenie Hostelu są koedukacyjne. Nie ma pokoi z podziałem na płeć.
- Zastrzegamy sobie możliwość dokwaterowania nowego gościa do zameldowanej już w danym pokoju osoby, jeżeli pokój nie jest wykupiony na wyłączność, a miejsca w danym pokoju pozostają wolne.
- Należy korzystać wyłącznie z łóżka i szafki, które zostały przydzielone przez personel w momencie zameldowania. W przypadku zajęcia dodatkowego łóżka gość zobowiązany jest do zapłaty za nie.
- Zastrzegamy sobie możliwość wejścia do pokoju gościa w celu posprzątania pozostałych łóżek, które nie były przez niego zarezerwowane.
- Na poczet rezerwacji należy wpłacić 50 % zadatku. Pozostała część kwoty jest opłacana w momencie zameldowania. Brak wpłaty nie gwarantuje rezerwacji miejsca.
- Wpłacony zadatek na poczet rezerwacji zwracamy w przypadku odwołania rezerwacji 7 dni przed datą rezerwacji. W innej sytuacji zadatek nie podlega zwrotowi. Zadatki w euro nie są zwracane.
- Zwrot zadatku wykonywany jest w ciągu 2 tygodni od odwołania rezerwacji.
- Na terenie Hostelu osoby niezameldowane mogą przebywać tylko i wyłącznie za zgodą personelu oraz tylko i wyłącznie poza godzinami ciszy nocnej. W przypadku przebywania osób niezameldowanych w Hostelu bez zgody personelu jest to rażące łamanie regulaminu i w takiej sytuacji gość, który jest zameldowany musi się natychmiastowo wyprowadzić. W takiej sytuacji pieniądze za dalsze noce nie są zwracane.
- Goście hostelowi mogą korzystać z samoobsługowej kuchni oraz kącika dziennego, jednakże po godzinie 22:00 do 6:00 rano obowiązuje cisza nocna. Prosimy w tych godzinach również nie gotować. Spożywanie alkoholu w przestrzeniach wspólnych oraz pokojach wieloosobowych jest zabronione!
- Podczas trwania ciszy nocnej nie ma możliwości zobaczenia pokoju przed opłaceniem rezerwacji.
- Obsługą pralki i suszarki do prania zajmuje się wyłącznie personel Hostelu. W razie zgłoszenia potrzeby wykupienia usługi prania i suszenia tylko personel Hostelu włącza i wyłącza ww. sprzęty. Cennik dostępny jest na recepcji. W przypadku wykonania samodzielnie prania gość jest zobowiązany do zapłaty za nie oraz do pokrycia ewentualnych szkód.
- Na terenie Hostelu istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia ręcznika. Cennik dostępny jest na recepcji.
- Za dzieci zameldowane w Hostelu odpowiadają wyłącznie rodzice. Rodzice z dziećmi nie mają możliwości rezerwować miejsc w pokojach wieloosobowych, jedynie pokoje na wyłączność.
- Odpowiedzialność Hostelu jest ograniczona do rzeczy pozostawionych w depozycie na recepcji lub w pomieszczeniu na bagaże. Zaleca się zamykanie rzeczy w szafkach (Hostel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokojach).
- Gość hostelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hostelu powstałe z jego winy.
- Na terenie Hostelu istnieje możliwość dostawienia dodatkowego łóżka do wynajętego całego pokoju, jest to opcja dodatkowo płatna. Należy ten fakt zgłosić najpóźniej do godziny 12 w dniu przyjazdu – informujemy, że ze względu na różne powierzchnie pokojów – tylko w wybranych pokojach jest to możliwe.
- Personel ma prawo do wezwania ochrony w sytuacji zagrożenia lub gdy nie potrafi poradzić sobie z gościem.
- W przypadku problematycznego gościa, który nie chce opuścić pokoju pomimo interwencji personelu, wezwana ochrona ma prawo otworzyć pomieszczenie za zgodą pracownika obiektu i nawet jeśli pokój jest opłacony – natychmiastowe wyrzucić gościa z obiektu w związku z rażącym łamaniem regulaminu.
- W przypadku szkód wyrządzonych przez gościa i nie pokrycia szkód finansowo, obiekt zmuszony jest do zgłoszenia sprawy na policję. Odpowiedzialność za wyrządzone szkody w pokoju ponosi osoba, która dokonała rezerwacji i jest wylegitymowana z dowodu tożsamości. Jeśli w pokoju podczas interwencji zostały odkryte postronne osoby, one również ponoszą odpowiedzialność za szkody.
- Na terenie Hostelu zabronione jest przebywanie zwierząt. Jeśli personel odkryje taką sytuację gość musi natychmiastowo się wymeldować. W takiej sytuacji pieniądze nie są zwracane.
- Uprzejmie prosi się gości o zachowanie ładu w pokojach po zakończeniu noclegu. W przypadku ekstremalnego sprzątania gość musi dopłacić 50 zł.
- Na terenie Hostelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Kara za palenie wynosi 300 zł i w przypadku rezerwacji wykonanych przez portal booking.com obiekt ma prawo obciążyć kartę płatniczą, którą gość zamieścił w rezerwacji.
- W przypadku łamania regulaminu Hostelu, nieodpowiedniego zachowania na terenie Hostelu, personel recepcji ma prawo odmówić klientowi dalszego noclegu. W takich przypadkach nie zwracamy opłaty uiszczonej za nocleg.
- Hostel zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych przez siebie okresach.
- Hostel zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w każdym czasie.
- Opłacenie noclegu i pobranie klucza do pokoju jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją powyższego regulaminu.